petak, 23. rujna 2011.

Psihomodo Pop na gradskom kupalištu 6.kolovoz 2011


 Kasna je jesen godine 1988,zagrebačka rock skupina Psihomodo Pop je upravo izdala prvi album "Godina Zmaja" i krenula na turneju.Jedne večeri su se zaustavili u Sisku i tu nastaje  problem jer to je sve što znam o tom događaju.Nemam niti ulaznicu ,niti znam koliko je vrijedila tadašnjih dinara a kamoli kako je izgledala i koji je to uopće bio datum.Znam samo da sam bio na tom koncertu i da je to bio moj prvi susret sa Psihomodo popom.Zato je svrha ovog bloga da dokumentira događaje za neke buduće klince koji će se kad tada pitati kao i ja sada kako je izgledalo nešto gdje su bili a nemaju nikakvih tragova o tome.I nadam se da će se ove moje fotografije i tekstovi moći naći u bespućima interneta i za puno godina.
No vratimo se na Sisak 1988


Ova dvojica sa fotografije izgledala su bitno drugačije. Gitarista Brada prašio je žestoko troakordni punk rock pod velikim utjecajem Ramones-a, skakao po zidovima zvučnika, a pjevač Davor Gobac se  valjao po podu urličući "Ja volim samo sebe".a  ostatak ekipe Sale na gitari ,Šparka na bas gitari i Tigran Kalebota na bubnjevima stvarali su brz, žestok,punkoidan zvuk.Svi su bili u ranim dvadesetim godinama,puni energije spremni da sruše tada posustalu jugoslovensku rock scenu,ali nadolazeći rat je sve to promijenio.
Dosta o tome vratimo se u nedavnu prošlost.



Dakle u subotu 6 kolovoza 2011. u povodu proslave oslobođenja Petrinje na gradskom kupalištu je nastupio Psihomodo pop.Koncert je organizirao grad Petrinja i treba dati veliki plus ljudima koji su odabrali izvođača jer dobra posjeta petrinjaca i njihovih gostiju je opravdala ovaj izbor.
Psihomodo pop su nastupili na velikoj bini koja je prošle godine prebačena sa Trga hrvatskih branitelja na kupalište .


Psihomodo pop je svoju porciju rocknrolla isporučio u sastavu: Tigran na bubnjevima,Šparka na basu,Brada na gitari,Kuzma na klavijaturama i Gobac s druge strane mikrofona.


Kroz skoro dva sata Psihomodo je odsvirao gomilu hitova sa njihovih osam studijskih ploča.
Ja volim samo sebe,Kad sam imao 16,Frida...


...Pinokio,Osjećam se haj,Duga devetka


...Natrag u garažu,Nebo,Domovine sin...



A ovo su klinci koji su se rano inicirali rockom, a njihovi starci su me zamolili za ovu fotku, pa evo


A i ostali su se valjali po travi ispred bine


Tijekom pjesme "Nema nje" Gobac poručuje okupljenima da ne slušaju narodnjake....


I obrada Rolling Stonesa Starfucker za kraj koncerta,band se povlači a publika naravno traži još


I na samom kraju izlazi Gobac sam na binu i kaže da ćemo imati priliku vidjeti kako on zna svirati gitaru. I stvarno počne čovjek da svira "Im waiting for my man" od Velvet Underground-a sve do trenutka kada ostatak banda izlazi na binu i Gobac baca gitaru Bradi i Psihomodo i ovaj  koncert završava uz gromoglasno skandiranje i pljeskanje publike.

 
"Čudi me što me komarci nisu pojeli,bilo je dobro i vratit ćemo se opet" reče Gobac i nestade u petrinjskoj noći.
Držimo ga za riječ.

Nema komentara:

Objavi komentar