ponedjeljak, 19. studenoga 2012.

Hladno pivo na petrinjskom trgu

Kad smo već krenuli sa rokenrolom osamdesetih godina u Petrinji i uoči buduće priče o jednom legendarnom petrinjskom bandu po imenu Crna Metalurgija,red je da se ispuni i svrha ovog bloga koji piše o događajima i koncertima koje nikada niko nije popratio i koji nisu objavljeni nikada.
Sada već daleke 2004 godine u ljetnoj noći 16 srpnja na Trgu hrvatskih branitelja,nastupilo je Hladno pivo.
Sve je izgledalo dosta drugačije nego danas pa da se podsjetimo na trenutak,robna kuća je i tada bila ruševina samo što je bila otvorena sa svih strana za obavljanje svakakvih nuždi i potreba.Današnja Špica nije postojala ni u mislima i bila je u rangu znanstvene fantastike,a na trgu je postojala velika bina na kojoj se i dogodio ovaj koncert.


 Hladno pivo je tada bilo na turneji kojom su promovirali album "Šamar".



I sjatiše se u grad Hasan Pašin nevjernici sa svih strana i zaplesaše u ritmu pop punka.




Trg je bio prepun,a Hladno pivo u dobroj formi.




 Nikada više poslije toga nije se skupilo toliko publike na koncertu nekog rock banda.


 U to doba sam snimao za jedne dnevne novine, pa sam bio u mogućnosti popeti se na samo binu i biti iza i sa bendom na pozornici.


 Tako da mogu iz arhive izvuć ove fotke koje niko drugi nema i koje evo žive svoj drugi život na ovom blogu.


 Ja sam nisam baš ljubitelj glazbe koju izvodi Hladno pivo ali ono definitvno spada u rock kategoriju a to je rijetka pojava u poslijeratnoj Petrinji.


Koncert je uz jedan bis trajao oko dva sata.


I pamtim jednu crticu kada je koncert netom završio, pjevač Mile dolazi do mene i ja ga pitam  kako mu se čini koncert a on je primjetio da smo obojica dlakavi po prsima i rekao nešto u stilu " ajmo se slikat", ja sam nekome dao aparat,neko je okinuo i to je to hehehe...........


 I poslije su se dijelili autogrami i to je bilo to.
Jedini je problem što od tada nema više nekog tako velikog koncerta.


3 komentara:

  1. E na tom koncertu sam ja upoznao Ivanu, i eto sad smo ja i ti rodbina :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Inače evo jedne anegdote koje mogu potvrditi svi koji su bili na ovom koncertu.Kada se trg dobrano popuno,Mile je sa žarom u očima je pozvao nekog od fotografa(mislim da je imao nekog u ekipi za fotografiranje)sa riječima(otprilike po sjećanju)"Daj mi ovo slikaj da stavimo na web stranicu da svi vide da možemo i mi trg napuniti"
    Onda je ispričao priču kad su krenuli taj dan u Petrinju svi su im govorili "pa tamo nema ljudi a kamoli koga da dođe na vaš koncert".Oni došli su da što prije pobjegnu a dočekao ih je prvi puni trg u karijeri.
    Napomena tada još HP nije imalo status kao danas da su punili velike koncertne prostore.

    OdgovoriIzbriši
  3. Htjedoh i zaboravih reći da im je to bio pozitivan "Šamar" na turneji "Šamar" jer neki šamari djeluju predagoški.Ko u onoj narodnoj "ne kudi konja kojeg nisi jahao" ili ti ne "ne kudi roknerol gdje ga nisi svirao".Živjeli.PS:Možda im je taj koncert dao povoda da postanu stadionski bend.

    OdgovoriIzbriši